본문 바로가기
♣ 음악과 함께 ♣/팝 & 올드 팝

I Have a Dream ..... ABBA

by 별스민 2009. 6. 1.

 



I Have a Dream
- ABBA -





I have a dream, a song to sing 
나는 꿈을 갖고 있어요, 어떤 역경도 
To help me cope with anything 
헤쳐나가도록 도와주기 위해 부를 노래가 있어요 
If you see the wonder of a fairy tale 
만일 당신이 요정 이야기의 놀라움을 안다면 
You can take the future even if you fail 
당신은 비록 실패한다고 해도 미래가 있어요 
I believe in angels 
나는 천사를 믿어요 
Something good in everything I see 
내가 보는 모든 것 중에서 선한 것을 믿어요 
I believe in angels 
나는 천사를 믿어요 
When I know the time is right for me 
내게 적절한 시간이라는 것을 알 때 
I'll cross the stream - I have a dream 
나는 시냇물을 건널 거예요- 나는 꿈이 있어요 
I have a dream, a fantasy 
나는 꿈이 있어요, 
To help me through reality 
현실적으로 나를 도와줄 환상이 있어요 
And my destination 
그리고 나의 목적지는 
makes it worth the while 
여러 마일 
Pushing through the darkness 
어둠을 뚫고 나아갈 만큼 
still another mile 
가치가 있어요 
I believe in angels 
나는 천사를 믿어요 
Something good in everything I see 
내가 보는 모든 것 중에서 선한 것을 믿어요 
I believe in angels 
나는 천사를 믿어요 
When I know the time is right for me 
내게 적절한 시간이라는 것을 알 때 
I'll cross the stream - I have a dream 
나는 시냇물을 건널 거예요- 나는 꿈이 있어요 
I'll cross the stream - I have a dream 
나는 시냇물을 건널 거예요- 나는 꿈이 있어요 
I have a dream, a song to sing 
나는 꿈을 갖고 있어요, 어떤 역경도 
To help me cope with anything 
헤쳐나가도록 도와주기 위해 부를 노래가 있어요 
If you see the wonder of a fairy tale 
만일 당신이 요정 이야기의 놀라움을 안다면 
You can take the future even if you fail 
당신은 비록 실패를 한다해도 미래가 있어요 
I believe in angels 
나는 천사를 믿어요 
Something good in everything I see 
내가 보는 모든 것 중에서 선한 것이죠 
I believe in angels 
나는 천사를 믿어요 
When I know the time is right for me 
나에게 적절한 시간이라는 것을 알 때 
I'll cross the stream - I have a dream 
나는 시냇물을 건널 거예요- 나는 꿈이 있어요 
I'll cross the stream - I have a dream 
나는 시냇물을 건널 거예요- 나는 꿈이 있어요

'♣ 음악과 함께 ♣ > 팝 & 올드 팝' 카테고리의 다른 글

'Mockin' Bird Hill' ..... Patti Page  (0) 2009.06.07
Changing Partners - Patti Page  (0) 2009.06.07
Tennessee Waltz  (0) 2009.06.01
I Really Don't Want To Know ..... Eddy Arnold   (0) 2009.06.01
Blueberry Hill / Pat Boone  (0) 2009.06.01

댓글