본문 바로가기
♣ 음악과 함께 ♣/팝 & 올드 팝

Till I walz again with you .....Teresa Brewer

by 별스민 2009. 6. 17.

Till I waltz again with you
Let no other hold your charms
If my dreams should all come true
You'll be waiting for my arms
다시 당신과 왈츠를 추게될 때까지
당신이 매력적이라는 걸 남들이 몰라야해요
모든 것이 내가 바라는대로 된다면
당신은 나의 품을 기다리게 될거예요
Till I kiss you once again
Keep my love locked in your heart
Darling, I'll return and then
We will never have to part
다시 당신과 키쓰하게 될 때까지
내 사랑을 마음 깊이 간직하세요
내 사랑, 나는 돌아올거구요
우리 다시는 헤어지지 않을거예요
Though it may break your heart and mine
The minute when it's time to go
Remember Dear, each word divine
That meant I love you so
비록 당신과 나의 마음이 어긋나게 되어서
헤어져야 할 때가 오더라도
내가 절실히 당신을 사랑했다는
그런 말들을 떠올리세요, 내사랑
Till I waltz again with you
Just the way we are tonight
I will keep my promise true
For you are my guiding light
다시 당신과 왈츠를 출 때까지
오늘밤 우리 함께 있는거예요
당신이 내 삶의 등대가 될 수 있도록
나의 약속을 성실히 지킬거예요
Till I waltz again with you
Keep my love locked in your heart
Darling, I'll return and then
We will never have to part
다시 당신과 왈츠를 출 때까지
내사랑을 가슴에 간직하세요
내 사랑, 나는 돌아올거구요
우리 다시는 헤어지지 않을거예요
Though it may break your heart and mine
The minute when it's time to go
Remember Dear, each word divine
That meant I love you so
비록 당신과 나의 마음이 어긋나게 되어서
헤어져야 할 때가 오더라도
내가 절실히 당신을 사랑했다는
그런 말들을 떠올리세요, 내사랑
Till I waltz again with you
Just the way we are tonight
I will keep my promise true
For you are my guiding light
My light, my light
I will keep my promise true
Till I waltz again with you
다시 당신과 왈츠를 출 때까지
오늘밤 우리 함께 있는거예요
당신이 내 삶의 등대가 될 수 있도록
나의 약속을 성실히 지킬거예요
나의 희망, 나의 등불이여
다시 당신과 왈츠를 추는 그날까지
반드시 나의 약속을 지킬 거예요

'♣ 음악과 함께 ♣ > 팝 & 올드 팝' 카테고리의 다른 글

Limbo Rock - Chubby Checker   (0) 2009.06.18
Wooly Bully   (0) 2009.06.18
Slim Whitman 노래 모음  (0) 2009.06.17
Clementine .....The Browns  (0) 2009.06.16
Hey Jude / Beatles  (0) 2009.06.15

댓글