본문 바로가기
♣ 음악과 함께 ♣/합창과 연주곡

[스크랩] You`re My Sunshine - Mitch Miller

by 별스민 2008. 5. 13.


You're My Sunshine
- Mitch Miller -





The other night dear, as I lay sleeping 
I dreamed I held you in my arms 
When I awoke, dear, I was mistaken 
So I hung my head and cried. 
지난밤에 잠이 들었는데 
당신을 안고 있는 꿈을 꾸었어요. 
잠에서 깨어보니 꿈이었을 뿐이었어요. 
난 머리를 묻고 울고 말았아요. 
You are my sunshine, my only sunshine 
You make me happy when skies are gray 
You'll never know dear, how much I love you 
Please don't take my sunshine away 
당신은 나의 유일한 태양이에요. 
하늘이 흐릴때 날 행복하게 해주지요. 
내가 얼마나 당신을 사랑하는지 당신은 모를거에요. 
제발 나의 태양을 앗아가지 말아요. 
You told me once, dear, you really loved me 
And no one else could come between. 
But now you've left me and love another 
You have shattered all my dreams 
한때 당신은 날 사랑한다고 말했었지요. 
어떤 누구도 우리 사이에 들어올수는 없었어요. 
하지만 이제 날 떠나 다른 사람을 사랑하게되었어요. 
당신이 내 모든 꿈들을 모두 앗아가 버렸어요. 
* * 
You are my sunshine, my only sunshine 
You make me happy when skies are gray 
You'll never know dear, how much I love you 
Please don't take my sunshine away. 
Woo~~~~~~~~~ Woo~~~~~~~~~ 
당신은 나의 유일한 태양이에요. 
하늘이 흐릴때 날 행복하게 해주지요. 
내가 얼마나 당신을 사랑하는지 당신은 모를거에요. 
제발 나의 태양을 앗아가지 말아요. 
우~~~~~~~~~~ 우~~~~~~~~~~ 






출처 : ♪ 황 새 가 든 ♬
글쓴이 : 황새 원글보기
메모 :

'♣ 음악과 함께 ♣ > 합창과 연주곡' 카테고리의 다른 글

Forever With You (언제까지나 그대와 함께)  (0) 2008.06.08
Paul Mauriat Best 모음곡  (0) 2008.06.05
In The Mood  (0) 2008.04.27
10월의 어느 멋진날에  (0) 2008.04.08
9월이 오면/ Billy Vaughn  (0) 2008.03.12

댓글