본문 바로가기
♣ 음악과 함께 ♣/영화 & 뮤지컬

Summer Snow

by 별스민 2021. 9. 29.

Summer Snow

 

It's summer snow in the deep blue sea

깊고 푸른 바다 속에 여름의 눈이 내립니다

I try to touch, but it fades away

나는 애써 잡아보려고 하지만 곧 사라집니다

It must be a dream I will never get

그것은 내가 가질 수 없는 꿈임에 분명 합니다

Just like my love that's crying for you

마치 당신을 위해 우는 나의 사랑과 같습니다

If there were something not to change forever

영원히 변하지 않는 어떤 것이 있다면

We could feel it deep in our heart

그것을 마음 속 깊은 곳에서 느낄 수 있습니다

Today is over with a million tears

오늘은 수많은 눈물과 함께 끝이 날지 모르지만

Still everyone has a wish to live

여전히 모두들 삶의 희망을 가지고 있습니다

Oh, I do believe everlasting love

정말 나는 영원한 사랑을 믿습니다

And destiny to meet you again

그리고 당신과 재회할 운명도 믿습니다

I feel a pain I can hardly stand

그때까지 참기 힘든 고통이 따르겠지만

All I can do is loving you

내가 할 수 있는 것은 당신을 사랑하는 겁니다

It's summer snow in the deep blue sea

깊고 푸른 바다 속에 여름의 눈이 내립니다

I try to touch, but it fades away

나는 애써 잡아보려고 하지만, 곧 사라집니다

It must be a dream I will never get

그것은 내가 가질 수 없는 꿈임에 분명 합니다

Just like my love that's crying for you

마치 당신을 위해 우는 나의 사랑과 같습니다

Just like my love that's crying for you

마치 당신을 위해 우는 나의 사랑과 같습니다.

'♣ 음악과 함께 ♣ > 영화 & 뮤지컬' 카테고리의 다른 글

Stay With Me Till The Morning  (0) 2022.08.12
comin thro the rye (Mogambo)  (0) 2022.08.07
Coming through the Rye (모감보)  (0) 2021.05.29
Bohemian Rhapsody  (0) 2021.02.02
Out of Africa ost  (0) 2021.01.09

댓글