본문 바로가기
♣ 음악과 함께 ♣/합창과 연주곡

Tennessee waltz - Violin Cover

by 별스민 2021. 2. 2.

I was dancing with my darling
난 나의 사랑하는 사람과 춤을 추고 있었어요
To the Tennessee Waltz
테네시 왈츠의 리듬에 맞춰서
When an old friend I happened to see
내가 옛 친구들을 보게 되었을 때
I introduced her to my loved one
난 그녀에게 나의 사랑하는 사람을 소개했어요
And while they were dancing
그리고 그들이 춤을 추는 동안에
My friend stole my sweetheart from me
내 친구는 나의 사랑하는 사람의 마음을 훔쳐갔어요
remember the night
그날 밤을 기억하나요?
And the Tennessee Waltz
그리고 테네시 왈츠도,
Now I know just how much I have lost
이제야 내가 얼마나 잃었는지 알게 됐네요
Yes, I lost my little darling
그래요, 나는 내가 사랑하는 사람을 잃었어요
The night they were playing
그들이 연주하는 그날 밤
The beautiful Tennessee Waltz
그 아름답던 테네시 왈츠....

댓글