본문 바로가기
♣ 음악과 함께 ♣/합창과 연주곡

perfect

by 별스민 2022. 3. 13.

I found a love for me
나를 위한 사랑을 찾았어요
Darling just dive right in, and follow my lead
내사랑, 그저 바로 뛰어들어 날 따라오기만 해요
Well i found a girl, beautiful and sweet
나는 아름답고 사랑스러운 여자를 찾았어요
I never knew you were the someone waiting for me
당신이 나를 기다리는 사람이라는 걸 몰랐어요
Cause we were just kids when we fell in love
우리가 사랑에 빠졌을 때 우린 단지 아이들이였으니까요
Not knowing what it was,
사랑이 뭔지도 몰랐어요
I will not give you up this time
이번에는 당신을 포기하지 않을거에요
But darling just kiss me slow,
하지만 내사랑, 천천히 키스해줘요
your heart is all i own
당신의 마음은 나의 전부에요
And in your eyes you're holding mine
당신의 눈동자에 당신도 내 마음을 담고 있어요
​Baby i'm dancing in the dark, with you between my arms
내사랑, 내 품에 당신을 안고, 어둠속에서 춤을 추고 있어요
Barefoot on the grass,
잔디 위에서 맨발로,
listening to our favourite song
우리가 좋아하는 노래를 들으면서
When you said you looked a mess,
당신 모습이 엉망이라고 말했을 때,

I whispered underneath my breath
나는 숨죽여 속삭였어요
But you heard it,
그렇지만 당신은 그걸 들었겠죠
darling you look perfect tonight
내사랑, 당신은 오늘 밤 완벽해보여요
Well, i found a woman, stronger than anyone i know
내가 아는 누군가보다 강한 여자를 찾았어요
She shares my dreams,
그녀는 나와 같이 꿈을 꿔요
I hope that someday i'll share her home
나는 언젠가 그녀와 가정을 꾸리고 싶어요
I found a love,
나는 사랑을 찾았어요
to carry more than just my secrets
내 비밀들보다 더 소중한
To carry love,
사랑을 간직하고,
to carry children of our own
우리 둘만의 아이들을 가질 수 있는 그런 사랑이요
We are still kids,
우린 아직 어려요
but we're so in love,
그렇지만 우린 사랑에 빠져있어요
fighting against all odds
모든 역경을 헤쳐나가고
I know we'll be alright this time
우리 이번에는 괜찮을 거라는 걸 알아요
Darling just hold my hand,
내사랑, 그저 내 손을 잡아요
be my girl, ​
내 여자가 되어요,
i'll be your man
나는 그대의 남자가 될게요
I see my future in your eyes
당신의 눈동자에 나의 미래가 보여요
Baby i'm dancing in the dark, with you between my arms
내사랑, 내 품에 당신을 안고, 어둠 속에서 춤을 추고 있어요
Barefoot on the grass,
잔디 위에서 맨발로,
listening to our favourite song
우리가 좋아하는 노래를 들으면서
When i saw you in that dress,
그 드레스를 입은 당신을 봤을 때
looking so beautiful
너무 아름다워서
I don't deserve this,
내게 과분하다 생각했어요
darling you look perfect tonight
내사랑 당신은 오늘 밤 완벽해보여요
Baby i'm dancing in the dark, with you between my arms
내사랑, 내 품에 당신을 안고, 어둠 속에서 춤을 추고 있어요
Barefoot on the grass,
잔디 위에서 맨발로,
listening to our favourite song
우리가 좋아하는 노래를 들으면서
I have faith in what i see
나는 보이는대로 믿어요
Now i know i have met an angel in person
난 천사를 만났다는 걸 이제 알았어요
And she looks perfect,
그녀는 완벽하고,
no i don't deserve this
내게 과분해요
You look perfect tonight
오늘 밤 당신은 완벽해요

'♣ 음악과 함께 ♣ > 합창과 연주곡' 카테고리의 다른 글

Green Green Grass Of Home  (0) 2022.08.24
You are my Sunshine  (0) 2022.04.28
검은숲속의 산책  (0) 2021.12.14
아름다운 것들  (0) 2021.11.29
Poeme (Secret Garden)  (0) 2021.10.28

댓글